Available Positions

U City Public Company Limited (“U City”)

is a SET-listed real estate development and investment company. The Company focuses on developing or acquiring a long-term, diversified, recurring income asset portfolio in Thailand and overseas. In order to support the growth and expansion of its business, the company is now looking for qualified candidates with outstanding talent and potential to join the team.

To find out more and grow your career with us, please email: recruit@ucity.co.th

U City Public Company Limited offers fair and industry-competitive compensation. We also provide benefits that cover the welfare of employees and their families.

TO OUR EMPLOYEES WE OFFER THE FOLLOWING BENEFITS:

  • Provident Fund
  • Group Life and Health Insurance
  • Annual Check-up
  • Savings and Credit Cooperatives
  • 5 days working hour [Monday - Friday]
  • Fitness Center
  • ชาย/หญิง อายุระหว่าง 25-30 ปี
  • ปริญญาตรี บริหารธุรกิจ หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
  • มีประสบการณ์งานธุรการ หรืองานบริการอย่างน้อย 2 ปี
  • มีประสบการณ์ด้านการจัดประชุม
  • มีความสามารถในการประสานงาน การติดต่อสื่อสาร และมนุษยสัมพันธ์ที่ดี
  • จัดเตรียมเอกสาร และตรวจสอบความถูกต้องเพื่อเสนอพิจารณา
  • จัดพิมพ์ และจัดหมวดหมู่เอกสารให้สามารถใช้งานได้สะดวก
  • จัดทำเอกสารการตั้งเบิกค่าใช้จ่าย
  • ประสานงานผู้เข้าร่วมประชุม และหน่วยงานที่เกี่ยวข้องทั้งภายในและภายนอก
  • จัดเตรียมอุปกรณ์ และเครื่องใช้สำนักงานให้พร้อมใช้งาน
  • จัดเตรียมเอกสาร สถานที่ และอุปกรณ์ที่เกี่ยวข้องสำหรับการประชุม
  • ชาย/หญิง อายุระหว่าง 25-30 ปี
  • ปริญญาตรี นิติศาสตร์
  • มีประสบการณ์ด้านกฎหมายอย่างน้อย 2 ปี
  • มีประสบการณ์ด้านพัฒนาอสังหาริมทรัพย์
  • มีความสามารถในการประสานงานและติดต่อสื่อสาร
  • ประสานงานเพื่อจัดทำและตรวจสอบสัญญาก่อนเสนอผู้บังคับบัญชาพิจารณา
  • จัดเตรียมเอกสารเพื่อติดต่อประสานงานหน่วยงานราชการและเอกชน
  • ประสานงานหน่วยงานที่เกี่ยวข้องทั้งภายในและภายนอก
  • สรุปผลการดำเนินงานเพื่อรายงานผู้บังคับบัญชา
  • ชาย/หญิง อายุระหว่าง 30-35 ปี
  • ปริญญาตรี นิติศาสตร์
  • มีประสบการณ์ด้านการพัฒนาอสังหาริมทรัพย์และที่ดิน
  • มีประสบการณ์งานด้านการจัดทำสัญญาอย่างน้อย 8 ปี
  • มีประสบการณ์การติดต่อหน่วยงานภาครัฐและเอกชน
  • มีความสามารถในการวางแผนงาน และมอบหมายงาน
  • มีความสามารถในการประสานงานและติดต่อสื่อสาร
  • วางแผน กำกับดูแล และควบคุมการทำงานของหน่วยงานให้เป็นไปตามแผนงานที่กำหนด
  • จัดทำ ตรวจสอบเอกสารก่อนเสนอผู้บริหารและหน่วยงานทั้งภายในและภายนอก
  • ติดต่อประสานงานหน่วยงานทั้งภาครัฐ และเอกชน เพื่อให้สามารถดำเนินการด้านเอกสารเป็นไปอย่างราบรื่น
  • ดูแลรับผิดชอบงานนิติกรรมสัญญาและเอกสารสำคัญทางกฎหมายให้ถูกต้องครบถ้วน
  • ติดตาม และตรวจสอบงาน พร้อมรายงานผู้บังคับบัญชา
  • ชาย/หญิง อายุระหว่าง 28-35 ปี
  • ปริญญาตรี บัญชี
  • มีประสบการณ์บัญชีด้านงบการเงินอย่างน้อย 1-2 ปี หรือประสบการณ์ด้านอสังหาริมทรัพย์
  • สามารถใช้คอมพิวเตอร์โปรแกรม Office ได้ดี
  • มีมนุษยสัมพันธ์ที่ดี
  • มีความสามารถในการประสานงานและติดต่อสื่อสาร
  • ปิดงบการเงินประจำเดือน, ไตรมาส และประจำปี
  • ตรวจสอบข้อมูลและเอกสารที่เกี่ยวข้องกับงบทดลองและงบการเงินของบริษัทย่อย
  • รายงานทางบัญชีอื่นๆของ บริษัทย่อย
  • ติดต่อประสานงานเกี่ยวกับข้อมูลและเอกสารจากบริษัทย่อย
  • Male/Female
  • Age : 27-35 years
  • Bachelor's Degree in Finance or Accounting
  • At least 5 years working experience in business development function, tax, audit, financial and accounting. Experience in Real Estate business is preferable
  • Strong research skill, management skill and strategic analysis skills
  • Fundamental understanding and solid knowledge of international property investment and international finance & accounting
  • Interpersonal skill, presentation skill and negotiation skill
  • Strong computer literacy and fluent in English communication
  • Strategically plan for future overseas business transactions.
  • Coordinating a development of new international projects as required, and coordinate with the other corporate teams during the acquisition and feasibility stage.
  • Analyze business strategies and develop improvement plan to provide appropriate growth to business.
  • Screen potential business deals by analyzing market strategies, deal requirements. Potential, and financials; evaluating options; recommend equity investments.
  • Develop negotiating strategies and positions by studying integration of new venture with company strategies and operations; examining risks and potentials.
  • Close new business deals by coordinating requirements; developing and negotiating contracts; integrating contract requirements with business operations.
  • Evaluate market trends and provide appropriate support to product development or investment opportunities.
  • Assist and provide guidance to international subsidiaries on close activities and manage resolution of intercompany discrepancies.
  • Responsible for accurate, complete and timely financial and accounting reporting and Tax.
  • Assists in preparation of reports and presentations to senior and executive management and keeps them informed of issues, milestones, and results.
  • Coordination of international statutory audits and tax return preparation with external auditors.
  • Interfacing with and coordinating activities between various international entities.